Puan vermedi·74 syf.··Beğendi
· Böceğe dönüşen gregor samsanın ilk düşündüğü şey ben nasıl kurtulucam ,eski halime nasıl döneceğim değil bugün işe nasıl gideceğim bence daha dicek hiç bişey yok eskiden kölelere para verilmezdi artık modern kölelik başta her insan gecesini gündüzüne katmadan çalışıyo peki niye aç karnımızı doyurmak için mi peki aç karnımızı doyurmak için sizce gece gündüz çalışmamız şart mı bazıları rahat rahat keyfine bakarken bazılarının bu kadar ezilmesi normal mi? Bana kalırsa kölelik hiçbir zaman bitmedi sadece modernleşti çağa ayak uydurdu başka hiçbir şey değil......