Yabancı adlı eser gerçekten de nihilist bir insanın hayat tarzını çok iyi yansıtıyo bana kalırsa bir insan kendini nihilist olarak tanımlıyosa kesinlikle ama kesinlikle böyle bir hayat yaşıyodur tabi kitap biraz abartıyo kaçıyo olabilir sonuçta bir insanın annesi ölünce insan üzüntü yaşar laki hayatta hiçbir anlam bulmayan bir insan bana kalırsa birinin ölmesine üzülmez.....