·245 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Eylül 2024 21:33 Müjdat Gezen'in kitap yazdığını bilmezdim. Hele bu kadar samimi, güzel kitap yazdığını hiç tahmin edemezdim. Kitabı çok beğendim, öyle ki neden yedi puan almış anlayamadım. Kitaptaki dostluk çok gerçek hissettiriyordu ki baktım sanırım gerçek, çünkü kitap Müjdat Gezen'in gerçek hayat hikayesi ile çok örtüşüyor. Cinayet mevzusu da gerçek mi o kısmı bilemiyorum. Her neyse ne onemi var ki, bana göre her roman zaten biraz gerçek, buna inanmasak nasıl içlerinde kaybolabilirdik ki ?
Özetle , polisiyeden, akıcı ve samimi kitaplardan hoşlanan okurlara tavsiyedir.