Puan vermedi·108 syf.····Okunma: 29 Eylül 2024 08:05 oğuz atay'dan okuduğum üçüncü kitap. bu kitaptan sonra oğuz atay'la aramızın henüz ısınamadığını fark ettim. ben maalesef ki bu adamın kitaplarına yetişemiyorum, bir yerden tuttuğumda gerisi kalıyor. anlayamadığım bir çok sahne oluyor genelde çünkü yazarın hızına yetişemiyorum, bu tutunamayanlar da da böyle olmuştu, tehlikeli oyunlarda da. tabii bu kitap bir tiyatro olduğundan benim için daha kolay oldu her şey. belki birkaç sene sonra okumayı denediğimde her şey daha çok yerli yerinde olur.