Serinin en travmatik kitabının yorumuyla geldim. Yazar en başta bu kitabın diğerlerinden farklı olduğundan bahsediyor. Mafyatik tarafı daha arka planda. Bu benim için sorun değil ama bir mafyatik seriye göre erkek karakter Pavel çok soft kaldı gibi bana. Yanlış anlaşılmasın kadına yaklaşım şekli çok hoşuma gitti ama çok fazlaydı. Ben biraz mafya tarafını da görmek isterdim. Çok ponçik kaldı bu çift o yüzden kesmedi beni. Kadın zaten istismara dayalı travmaları yüzünden çok yaralı ve güvensiz. Ve kendisini kurtaran Pavel'in yanında güvende hissediyor kendini. Ve abartısız kitap boyunca adamın kucağında yaşadı dkdkkd Tatlı falan geldi ama yani... Kendi başına iyileşmesini okumak isterdim biraz da. Çabalamasını. Gerçi romcom bir mafya serisinden çok bişey beklemiyorum ama bu seri de eh işte kaldı benim için. Ama karakteri ve işlenen konuyu sevdim. Rs kurtarıcı bir seri ve amacını çok güzel karşılıyor.
3/5