·432 syf.····Okunma: 29 Eylül 2024 13:04 Esselamü aleyküm ve rahmetullahi ve berekatühü
Çok kıymetli bir eseri daha bitirmiş bulunmaktayım.
Okumuş olduğum bu eser bende ciddi farkındalıklara sebep oldu. Bildiğim birçok noktanın aslında çok daha fazlası olduğunu hemde kanıtları ile öğrendim.
Bidat ehlinin hiç ama hiç boş durmadığını ve din adı altında nasıl oyuklar oluşturduğunu görmüş olduk bir kez daha.
Bozuk fikirleri ile yazdıkları eserleri ve hatta Kur’an Meallerine kadar sızdıklarına şahit olduk.
İslam adı altında verilen konferanslar, o konferanslarda küfür dolu fikirlerinin kol gezdiğini gördük.
Kâh başıma ağrılar girerek, kâh Ali Eren hocamızın onların bozuk düşüncelerini yüzlerine vurduğu anlarda ohhhh çekerek okudum.
Tavsiyem odur ki herkes bu eseri okumalı.