Kitabın başlarında, olay örgüsünü anlamlandırmakta zorlandım lakin ilerleyen sayfalarda her şey yerli yerine oturdu. Yazar, farklı kişilerin hayatlarından kesitler anlatıyor fakat bu hikayeler tamamen birbirinden bağımsız değiller. Yazar her karakterin yönelişini, ruhsal durumlarını gözler önüne seriyor. Bir lunaparkda başlayan hikaye gene aynı lunaparkda son buluyor. Girişteki yüzelsellik son bölümde derin bir anlam kazanıyor. Son kısım benim açımdan çarpıcı ve kendimi ciddi anlamda sorguladığım bir bölüm oldu. Okumayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim. İkinci bir sefer okumayı hak eden bir eser.