·464 syf.····Okunma: 30 Eylül 2024 01:03 Yazarın her kitabını okumayı düşünüyorum diyerek inceleme yazısına giriş yapmak istedim. Kitabı okurken asla olayı tahmin edip çözemiyorsunuz bir yere kadar ve hani ya şu şöyle olmuştur bu böyle olmuştur diyebileceğiniz bir durum olmuyor hal böyle olunca da kitabı elinizden bırakmak istemiyorsunuz :) Bir kişinin kararı kaç hayatı nasıl etkiliyor bunu görüyoruz. İnsanların kendini mağdur rolüne sokup cesaretsizlikleri yüzünden mahvolan hayatları okuduk. Her şey çözüldü tamam derken kitabın sonunda gene şok oluyor insan. Spoiler vermemek için karakterlerden bahsedemiyor olmak üzüyor beni. Yazarın karakterlerin hepsini tanımlaması ve hava da bırakmamasını çok sevdim. Beni çok tatmin eden bir kitaptı ve bu tarz romanları seven herkesin okumasını tavsiye ediyorum.