Genel olarak kitap bana hitap ediyor yani doğayı anlatırken sevdiriyor,hissettiriyor ve o anları yaşatıyor,anlatım biçimi olarak gayet kaliteli bir kitap fakat,serdar bey trt tv yayınları üzerinden video kaydı olarak yayınlanan içerikleri kitaba dökmesi tuhaf geldi açıkcası. Kendisi sporcu bir kişilik dağcılık treking vb eğitimleri yapan dolu dolu bilgili bir hoca. Ayrıca doğa üzerine inanılmaz bir bilgiye sahip. Velhasıl kitap kısa ve izlenilen ilk program bölümlerinin direkt baskılanmış hali gibi daha keyifli ve uzun sayfalarla detaylı doğa anlatımları olabilirdi serdar bey den devamını bekliyoruz Serdar Kılıç
Doğaya DönüşSerdar Kılıç · Destek Yayınları · 201793 okunma