·352 syf.····Okunma: 30 Eylül 2024 04:59 Kitabın başlarında ulan ne okuyorum diye düşüne düşüne ilk 100ü devirdim. Şuana kadar okuduklarım dark romance değilmiş onu farkettim. Sebastian ilk başlarda midemi bulandırdı saçma sapan bi planla (tabi kitabı dark yapan o plan) birlikte Camille yi elde etmeye çalışmasını okuyoruz. İlk başlarda bırakmayı düşündüm. Ama baktım ki meğer kızımız da az değil devam ettim. Sebonun sorunlarını anladık falan filan derken aktı. Sürekli cinsellik var ağır ve mide bulandırıcı gelebilir bence bu türü sevenler okumalı.