8/10
·256 syf.··
2024 180. kitabı
"Ne kadar güçlü olursak olalım, ne kadar kararlı olursak olalım, bir bakış tüm inşa ettiğimiz binayı yerle bir edebilirdi." Yazardan okuduğum 2 kitap oldu. Yavaş yavaş antiromantikliğimi yumuşatıyorum. Yani öyle aşırı romantizm yok tam bana göre. Entrikadan birazcık uzak ama öylesine romantik bir hikaye değil. Başta işletme müdürü - yanlış hatırlamıyorsam Serap ile işletmenin ortağı olan ve aynı zamanda barı yöneten Dağhan'ın çekişmeli aşkını anlatıyor sandım. Çünkü bu ikisi pek anlaşamıyor gibi ama birbirlerinden hoşlandıkları aşikardı. Geçmişte ufak bir yakınlaşmaları olmuştu maskeli yediler hem de Ama gelin görün ki meğer bizim dişi aslan Serap'ın geçmişi acıyla doluymuş. Meğer bir adamdan kaçıyormuş. Hayır beşik kertmesinden kaçmıyor. Psiko mafyatik şiddetsever eski sevgilisinden kaçmış. Diğer yandan sadece ikisinin ilişkisini okumadım. Arkadaşlarının da hayatı acı ve yeniden ayağa kalkma çabasıyla doluydu. Hem de üstünkörü anlatım yoktu. Bu yönünü sevdim. Güzel bir hikaye ve yanlış anlamalara rağmen mutlu son. Eh mutlu son severiz. Üstelik çok uzun, boşa uzatılmış sahneler de yoktu. Gayet makul sayfa sayısı. Ben sevdim. Bir de üstü kapalı bazı sahnelerin anlatımı var, yetişkin diyemeyiz ama azcık yakın haberiniz olsun. Biricik Kankamsu melikedenkitaplar önerdi ben de keyifle okudum. Bir sonraki Özlem Çorapçı kitabında görüşmek üzere.
Benimle KalÖzlem Çorapçı · Parola Yayınları · 202339 okunma
·
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.