Ablam kendine platon'u öğretmen olarak aldığı için öğretisi de günümüz için basit kalmış. Ama o tarihlerde ve bir kadının böyle fikirlerle topluma yön vermesi müthiş bir şey tabii. İnsanlıktan nefret ediyorum Hypatia'nın sonunu böyle getirdikleri için. Oevladı kadın düşmanları.