Aşağılık insan oğlu ta ademden beri aynı. Hiçbir isteği olmayan kendi halinde adamın burnunu elini ayağını keserek öldürmek nedir ya? Felsefesine gelecek olursak beni pek sarmayan bir felsefe aslında. Kitapta sayılan yazarları etkilediğini düşünmüyorum açıkçası.