10/10
·198 syf.··
Beğendi
·
2024 102. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ekim 2024 23:11
Bir doktorun anılarının türk hali gibiydi. Çok beğenerek okudum. Ercan bey karşımda anadoluda gördüklerini yaşadıklarını anlatıyor gibi sıcak ve samimi bir dille yazmış.. şahit olduğu şeylere şaşırmamak elde değil ama bi yandan da bunlar bizim gerçeklerimiz kısaca toplumumuzun gerçekleriyle dolu bir kitap.. anı tarzı kitapları seven herkese tavsiye ederim sevmeyen de bu kitapla şans versin derim
Peri GazozuErcan Kesal · İletişim Yayınevi · 20196bin okunma
·
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.