·198 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ekim 2024 23:11 Bir doktorun anılarının türk hali gibiydi. Çok beğenerek okudum. Ercan bey karşımda anadoluda gördüklerini yaşadıklarını anlatıyor gibi sıcak ve samimi bir dille yazmış.. şahit olduğu şeylere şaşırmamak elde değil ama bi yandan da bunlar bizim gerçeklerimiz kısaca toplumumuzun gerçekleriyle dolu bir kitap.. anı tarzı kitapları seven herkese tavsiye ederim sevmeyen de bu kitapla şans versin derim