Sonunu böyle beklemediğim bir kitaptan daha selamlarr.
Kitap Buhran Dönemini, makineleşme ile insanın yani işçinin değer kaybetmesini, insanların açlıkla mücadele etmesini anlatıyor.
Kitapta Joad ailesinin açlıkla mücadelesini, iş bulma çabalarını, aileyi bir arada tutma isteklerini okuyoruz.
Çarpıcı bir sonla biten akıcı bir kitaptı.
İlk sayfalarda hikayeye tutunmakta zorluk çekebilirsiniz ama sonrasında hikâye kendini bağlıyor size.
Güzel bir kitaptı yani. Tavsiye edilir. :)