Serinin diğerlerine göre bir tık sönük kalmış gibiydi. İlk 2 kitabı benden tam puan almıştı ama bu kitabı onlar kadar yüksek değildi. Kötü asla değil bunu da belirtiyim çünkü yazar sonuna doğru beni yine böyle yapmayı başardı. Şaşırdığım konu, Millie burnunu nasıl bir şeylere sokmadan durabildi bu sefer Yine de Freida için kötü yorum yazmaya elim varmaz Kısacası ne olursa olsun beğendim.