Kitap konu bakımından özel diyebileceğim bir eser çünkü benzerini henüz okumadım. Konu güzel olsa da anlatım için aynısını söyleyemem özellikle kitabın başında sıkılıp bırakabilirsiniz(birkaç kere elime alıp başladığım sonrasında sıkılıp bıraktığım bir kitaptı), devam ettikçe ilginçleşiyor hikaye. Kitap, katilleri kaçırıp onların koleksiyonunu yapan bir akıl hastasını anlatıyor. Polisiye- gerilim sevenler bu kitaba bir şans verebilir.