·296 syf.····Okunma: 07 Şubat 2020 00:00 Tess yıllardır çok severek okuduğum bir yazar fakat bu kitabı tam bir hayal kırıklığı.
Hikayede geçmişinden kaçmak için evinden ayrılıp bir tatil beldesinde malikane kiralayan Ava'nın evin geçmişinden haberdar olmasını ve yaşadıklarını anlatıyor. Hikayeye çok ani giriş yapılmış gerilim yaşatılmaya çalışılmış ama olmamış çok ani her şey. Çok fazla cümle ve olay tekrarı yapılmış (Kişisel gelişim mi okuyoruz ? anlamadım.) Tess'in yıllardır polisiye-gerilim yazmaktan canı sıkılmış. Polisiye-gerilim adı altında Fifty Shades of Grey yazmış. O neydi öyle ?? Kitabın yarısına kadar gerilim diye bir şey yok zaten. Sonuna doğru biraz gerilim hisseder gibi oluyorsunuz sonra da kitap bitiyor . Cevaplanmasını beklediğiniz sorularla öyle boş boş bitmiş kitaba bakıyorsunuz. Sonuna kadar hep bir umutla okudum ama yok yani olmamış bu kitap. Tavsiye etmiyorum. Üzgünüm TESS.