Çok duygusal bir hikaye ve okurken sık sık duygulandım. Küçücük bir çocuğun dünyası, yaşadığı zorluklar ve içindeki sevgi arayışı, çocukça hayalleri ve hayal kırıklıkları, çocukluğun masumiyeti, acıları ve yoksulluk o kadar içten anlatılmış ki hissettikleri ve duyguları içime işledi ve onunla birlikte her duyguyu bende hissettim.
Hayatın bazen ne kadar acımasız olabileceğini bir çocuğun gözünden görmek isterseniz bu kitabı kesinlikle okumalısınız. Hem kalbinizi ısıtacak hem de yer yer hüzünlendirecek bir hikaye - kesinlikle tavsiye ediyorum