Ikinci cildini okumayacağım. Tamamen Müslümanların "imanını tazelemek" için yazılmış. Bir tane Müslüman da şu kitapları objektif ve yorum katmadan yazsın be kardeşim. Tamam hepimiz biliyoruz Muhammedin müthiş olağanüstü harika üstün bir insan olduğunu. Vallahi objektif olsanız yine aynı düşüneceğiz, kötüleyin demiyoruz ki be kardeşim.