sanırım kitapta kaymalar var. mesela 10. bölümün başlığı diğer sayfada ama bölüm bir önceki sayfadan başlıyor. bir tane sayfa ful boştu bir yerde. ve ben olabildiğince çizdim, artık dönüş yok 😔😔😔
rsden çıkmaya çalışıyorum ve bu kitaba güvendim 😌 kara vanessam fazla depresif ve tetikleyici geldi, elim gitmiyor. shakespeare biyografisi ise otobüs kitabım oldu. o yüzden percy'ye güveniyorım
arkadaşlar güzel gidiyor, baaayaaa akıcı ve karakterker mükemmel komik bugün bitircem umarım. otobüste okudum bir bölüm, 74 sayfam kaldı. bu haftasonu biter (herhalde)
bi karar verdim. grip olduğum için normal çalıştığım sürede ders çalışamıyorum ve evde olduğuma göre bu kitabı bitirebilirim. artık şu okuma hedefim bi tamamlansın kanser olcam ya