Sorun Discord’da ya da başka bir uygulamada değil. Sorun, hükümetin çaldırdığı hastane, sağlık verileri ve kişisel veriler. Dünden beri konuşulan tüm mağdur insanlar bu verilerle tehdit edilerek şantaja uğradılar. İstediğimiz kadar çocukların Discord’a, Telegram’a girmelerine engel olsak ne olur? Zibilyon tane platform var, herhangi birisine gider rastgele forumlarda yaparlar. Suni çözümler üretip, gündemi değiştirmek yerine sorun çözmek isteyen birileri olsaydı bunlar bugüne bu halde gelmez, gelemezlerdi.
Gönderi kullanım dışı
··1 alıntı·
1.623 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.