Ya aslında dört bile değil de sekiz, dokuz, on verenleri görünce dört vereyim dedim neyse...
Ülkemizde yaşanan vahim olaylardan dolayı mıdır yoksa kitaptan dolayı mıdır bilmiyorum ama bir günde bitecek kitabı üç günde okuyabildim. Bir türlü odaklanamadım.
İlk kitapta çok iyi değildi aslında ama ikinci kitabı da okuyunca yazarın dilini çözdüm. Basit kurgu, sonuç odaklı, hızlı ilerleyen ilişkiler yazarın önceliği. O yüzden seriye devam etsem de çok büyük bir beklentiye girmem, tavsiyem siz de girmeyin.
Kısa, sizi yormayan, çerezlik, mafya romantizmi arayanlara tavsiye ederim. Yaşı büyük okuyucuları sıkabilir gibi ama yine de bu türden kitaplar okumayı seviyorsanız şans verebilirsiniz.