Puan vermedi·272 syf.··
2024 17. kitabı
Yıllar önce ortaokulda kitabını okumuştum. Geçenlerde tv de filmini görünce kitabı tekrar okumak istedim. Politik eleştirinin zirvesi bu kitap. Hiçbir şeyin değişmemiş olması kahretti tabi okurken. Toplumsal adaletsizliği, dini sömürüyü, ahlaki çürümüşlüğü hicivle anlatmış harika bir eser. Okuyun ve izleyin mutlaka:/
ZübükAziz Nesin · Nesin Yayınevi · 20128,3bin okunma
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.