Yıllar önce ortaokulda kitabını okumuştum. Geçenlerde tv de filmini görünce kitabı tekrar okumak istedim. Politik eleştirinin zirvesi bu kitap. Hiçbir şeyin değişmemiş olması kahretti tabi okurken. Toplumsal adaletsizliği, dini sömürüyü, ahlaki çürümüşlüğü hicivle anlatmış harika bir eser. Okuyun ve izleyin mutlaka:/