Orhan Kemal'in muhteşem kaleminden yine muhteşem bir eser. Bu eserinde kapitalizmin aileleri nasıl yoksulluğa sürüklediğini, yoksulluğun aileleri nasıl parçaladığını anlatır. Orhan Kemal'in o kadar gerçekçi bir anlatımı var ki, okurken Çukurova'nın tarlalarında o çaresizliği hissettiriyor. Çok yalın, akıcı ve etkileyici bir hikaye. 1,5 gün de okuyup bitirdim. Mutlaka okunmalı.