·420 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ekim 2024 21:15 Tavsiye kitap.
26.11.2014 yılında aldığım kitabı 2024 yılında okumak nasip oldu. İki defa okumaya niyet edip okumakta zorlandığım kitabı şimdi iyi ki okumuşum keşke bu kadar geç kalmasaydım okumaya diyorum. Ama kitaptan da anladığım kadarıyla bunda da vardır bir hayır.
Her satırında etkilenerek okudum kitabı anlatmaya kelimeler yetmez herkes okuyarak, yaşayarak anlamalı kitabı.
Vaktiyle Baba Samed bana şöyle demişti:"Bu dünyadan bir Tebrizli Şems geçti. Hem de bir kez değil yüzlerce kez. Her asırda yeniden gelir onlar. Ama Şems'in görecek, görüpte kıymetini bilecek Rumiler olmadıktan sonra neye yarar. Sen o yüzden Rumileri ara!
Okurken yeri gelip ağlacağınız, yeri gelip düşüneceğiniz bir kitap.
Hayatınızda hep 40 kurala uycak şekilde yaşamanız dileğiyle.
Keyifli okumalar.