·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ekim 2024 16:33 Çok çok çok beğendim.
İlk kitabi da beğenmiştim ama bu daha da güzelmiş. Çok naif tatli bi ilişki anlatılıyor. Dark romance oldugunu hissetmiyorum bile. Daha uzun olsaydı da okurdum ama böyle kısa kısa olmaları değerli yapıyor. Mikhail ve Bianca aşırı uyumluydu. Birbirlerini her şeye rağmen sevdiklerini hissediyorsunuz. Mikhail zaten çok güzel bir baba. Bu arada kitapta geçen Bianca’nın kardeşi Milene için de kitap yazılmış sanırım onu atlarım itici gelen bi karakterdi. Sergei’yi çok merak ediyorum suana kadar favorim oldu seri.