Böyle özensiz, kötü yazılmış kitaplar beni çok sinirlendiriyor. Çeviriyle alakalı hiçbir sorun yok, hikâye çok vasat.
Bu yazarın kitaplarını bıkmadan usanmadan kötüleyebilirim. Yan Evin Sırrı okuduğum en berbat romanlardan biriydi. Açıkçası aklı selim biri o kitaptan sonra bir daha bu yazarın yazdığı kısa mesajı bile okumazdı ama ben bu kitabın yarısını okuyarak yarısını dinleyerek bitirdim. Storytel'de Dilek Gürel'in seslendirdiği çoğu kitabı dinledim. Onun seslendirmesi bir nebze katlanılabilir kıldı kitabı.
Anlatımda gereksiz o kadar çok detay, alakasız yerlerde karakterlerle ilgili verilen o kadar çok bilgi var ki kitabın basılı hali önümde olsaydı bir editör gibi kırmızı kalemle tüm hataları işaretlerdim ve eğer iyi bir hikâye olsaydı baştan yazmayı denerdim. Ama anlatımı gibi kurgusu da berbat bir kitap.
Yaratıcı yazarlık atölyelerinde kötü yazım örneği olarak okutulabilir belki.
Evdeki YabancıShari Lapena · Doğan Yayinevi · 2019226 okunma