William Shakespeare benim fikrimce Othello, Shakespeare´in tragedyaları içinde en acı ve en dehşet verici olanıdır. Okurken birçok yerde ağzımın açık kaldığı ve uzun uzun düşündüren bir kitap oldu. Açıkçası Shakespeare eserleri arasında beğenmediğim bir eserle karşılaşmadım henüz. Tavsiye edeceğim bir kitaptır. Othello