Bu kitabı okuduğum zaman 11. Sınıftaydaydım. Kitaba ilk başladığım zaman garip bir heyecan içimi kaplamıştı.
Sonuna kadar beni içine çeken, severek okuduğum kitaplar arasında yer alıyor.
Karakterler, olay örgüsü, olaylar ve anlatım tarzı da çok güzel.
Bilindiği üzere Eylül kitabı Türk Edebiyatı'nın ilk psikolojik romanı olarak kabul edilir.
Kitap içinde karakterlerin iç dünyaları ve kitap içinde geçen olaylara karşı verdikleri reaksiyonların gerçekçi bir şekilde ele alındığı bir kitap olduğundan dolayı benim için önemli bir yere sahip.