Necip Mahfuz'un okuduğum ikinci kitabı. Kitabı almadan önce yorumlarda okuduğum "büyük aşk" duygusu bana nedense geçmedi. Kitabın dili sade ve anlatımı akıcı ama duygu eksik. Anlatılan o imkansız aşkın, büyük kocaman sevginin duygusu geçmedi bana. Farklı bir kültür tanımak, kadının toplumdaki yerini görmek, sosyal hayatı öğrenmek için güzel ama daha iyi Arap edebiyatına ait kitaplar okudum.