·392 syf.····Okunma: 10 Ekim 2024 08:43 Kitabı ne çok sevdim ne de sevmedim diyebiliyorum. Orta da kaldım tam olarak. Yazarın ilk defa bir kitabını okudum ortalara doğru kitap akıcı oluyor ama sonrasında durağan oluyor gene. Sonlara doğru sıkılmaya başladım. Biraz gereksiz yere uzatılmış gibi geldi kitap bana. Hakan ve Yıldız ilişkisi ile ilgili kitabın sonlarına doğru daha fazla bilgi verilebilirdi hava da kaldı. Kesinlikle okuyun diyemeyeceğim.