·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ekim 2024 11:10 Kitap beklediğimden çok daha iyiydi açıkçası ki Stephen King’den bahsediyoruz. Her eserini hayranlıkla okuyorum. Bu eserde de Carrie ye hem çok üzüldüm hem de kendi özel güçlerinin farkına varmasını okumak iyi hissettirdi. Eserde en korkutucu olan karakter bebce kesinlikle Carria’nin annesiydi. Bu ay okunabilecek en iyi eserlerden biri.
Kitap; Carrie’nin annesinin delilik derecesindeki baskıcı dini inanca sahip olması ve Carrie’nin okulda zorbalığa maruz kalarak ilk regl’ını yaşamasıyla ve Carrie’nin bazı telekinetik güçlerinin olduğunu anlamasıyla başlar.