Kitabın ilk satırlarından hatta
İki Yanlış Bir Doğru kitabının son sayfalarından itibaren Kate i hiç sevmemiş olmam tabi ki bu kitabı sevmemi de baya baya engelledi. Sevemeyeceğim bir karakter olduğunu hissetmeme rağmen niye kitabı okudum o zaman, ehh işte insan bazen bile isteye hataya düşebiliyor.:)
Kate'in debh i var diye bu kadar kasması, nefretinin aşırı ve çirkin bir nefret içermesi, bolca şımarık tavırları iyice soğuttu beni. Ayrıca artık debh i olmayan insan mı kaldı şu dünyada, bilemedim yani. Paintball sahnesindeki olayların neyi kanıtlamaya çalıştığını ise hiç anlamak bile istemedim.
Velhasılı sevmedim, sevemedim. Boşa vakit kaybıydı.