kitap hakkındaki düşüncelerim
9/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2024 30. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Ekim 2024 17:02
İlk olarak şunu söylemeliyim ki bu kitabı bir hocamın tavsiyesi üzerine okudum . İlk defa Hıfzı Topuz 'dan bir eser okudum dili oldukça anlaşır ve sade herkesin rahatlıkla okuyacağı şekildedir. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.Neyzen Tevfik 'i çok güzel bir şekilde anlatmıştır aslında şuan dahî yapamadığımız, konuşamadığımız şeyleri yapmış kendisi belki de onu bu yüzden seviyoruz . Kitap genel anlamada çok güzel bir şekilde hazırlanmış ama kızına pek değinilmemiş . Şiirleri Neyzen Tevfik 'in üslubu, hayatını, neden bu kadar çılgın ve özgür olduğunu açıklamış. Keşke dürüstlükte hepimiz senin gibi olsak Neyzen ... Ruhun şâd olsun... Edebiyat dünyası seni hiç unutmayacak.
Edebiyat
Çılgın ve ÖzgürHıfzı Topuz · Remzi Kitabevi · 2014274 okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.