Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ekim 2024 00:28 Kitap gerçekten çok güzel ilk başlarında konusu sıkıcı dedim ama sonlara doĝru çok heycan verici ve çok güzel oluyor okumanızı tavsiye ederim kitapta bazı bölümler duygusal ama kitaptaki duygusal yerler bile çok güzeldi birde okurken verdiĝniz tepkiler bile çok iyidi tekradan okurum gerçekten🪽