Her şeye ağlayacaksınız oynamayalım
5/10
·288 syf.··
2024 129. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Ekim 2024 00:24
Özgür ruhlu kızımızın şehir hayatında işler yolunda gitmeyince köyüne geri dönüp yaralarını aşkla sardığı, basit bir dille yazılmış, basit bir kurguya sahip basit bir kitaptı. Bir de, yani, artık her kitabın başına tetikleyici uyarısı koymak moda mı oldu, anlamıyorum. Bir iki uydurma dertten neyin tetiklenmesini yaşayacağız, yani? (Türkiye’de yaşıyorum.) Luke ve Emmy’nin hiçbir şeyi bana geçmedi, çünkü ilişkilerini besleyen dinamiklerde hiç diyalog yoktu. Diyalog olmayınca geriye gereksiz betimlemeler ve pozitif duygularla şişirilmiş ortalama bir kitap çıkmış. Yazar, Luke için çapkın, güvenilmez bir playboy imajı çizmeye çalışmış; ancak karşımızda süt gibi bir oğlan vardı. Emmy’nin alaycılığı ve Teddy’nin neşesi, kurtarıcı yerlerden birisiydi. Ancak o smut sahnelerin meyveli kek tarifi verir tadında yazılması beni benden aldı. Onun dışında, bir iki sahne güzeldi; onun hatırına daha fazla konuşmayacağım. Valla, benim eleştirilerim bunlar. Ona rağmen “okuyacağız” diyorsanız, okuyun.
1000Kitap
Bitiş ÇizgisiLyla Sage · Ren Kitap · 2024267 okunma
··
647 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Türkiye'de yaşıyorum....
Leyloi
Gönderi Sahibi
Dilek Tiryakioğlu evet maalesef ..