Puan vermedi·236 syf.····Okunma: 11 Ekim 2024 14:10 Kitabın ismini gördüğümde bir anne olarak çok etkilendim. Sonra her yetişkin "Kendimin çocuğu olsaydım" diye düşünse neler değişirdi acaba diye uzun uzun düşündüm. Çoğumuz büyürken unutuyoruz çocukluk hislerimizi. Bunun üzerine aldım okudum; ancak beklentimi karşılamadı, isminin bende uyandırdığı duygu ve düşüncelere karşılık veremedi diyebilirim. Bir psikolog, bir çocuk gelişimci veya bir öğretmenseniz bence size katacağı pek bir şey yok. Havada kalmış bir kitap olmuş gibi geldi bana, üstelik nasihat tarzındaki üslubuyla da biraz bilgili okuyucuyu boğmuş desem umarım ukalalık etmemiş olmam. Ebeveyn olacaklar veya olmuşlar ilk kitap olarak okur mu okur, kitap bir şeyler katar mı katar ama bence çok daha faydalı olabilecek yığınla kitap var. Keşke yazar bu güzel ismin altını doldurabilseydi...