·404 syf.····Okunma: 11 Ekim 2024 16:29 Kitabı o kadar beğendimki. Tam bir Türkiye özeti, nereden geldik nereye gidemedik diyebilirim. Okuyan herkesin ailesinden veya komşusundan bir karakter bulacağı bir eser. Bu nedenle mutlaka bir yakınlık hissiyle okuyacağınıza emin olabilirsiniz. Yazarın gözlem yeteneği ve dili o kadar güzel ve başarılı olmuş ki. Sular Yükselirken’den sonra okuma hızımı kazandırdı resmen. Kitabın konusu her yerde var o nedenle değinme ihtiyacı duymuyorum. Hem güzel akıcı bir roman okuyayım hemde edebi olsun alt metin üst metinler üstüme üstüme gelsin diyorsanız mutlaka öneririm.