Kitabımızın dili oldukça akıcıydı. Okurken yanınızda mutlaka peçete bulundurmanızı gerektirecek kadar da hüzünlüydü. Hikaye genel olarak dram ağırlıklıydı bu yönü ile türk dizisinde gibi hissettim. Kahramanımızın başına gelenlerden sonra bu kadarı pişmiş tavuğun başına gelmez dedirtti. Savaş, açlık, komünizm ile mücadele ederken bir yandan da en yakınlarının yokluğu ile sınanıyor. Başımıza gelen belalarda vardır bir hikmet öğretisini kitabımızda da bulabiliyoruz. Bazı kayıpların aslında bir kayıp olmadığını görmediğimiz nice güzellikler olduğuna hikayemiz örnek teşkil ediyor. Okuyucusundan gözyaşları ile tavsiye edilir.