Klasik denebilecek bir kitaptır. İtfaiyecilerin yangın söndürmek için değilde kitap yakmak için mesleklerini icra ettiği distopik bir evrende geçer kitap. (bunuda spoilerden saymazsınız herhalde zaten bunun üzerinden gidiyor kitap) Ya hiç düşünemeseydik(ya da düşünmemizi sağlayacak materyaller elimizden alınsaydı) ne olurdu? Bunu irdeler kitap. Bunu da kütüphaneden alıp okumuştum. Şiddetle ve dahi zorla da olsa okutturulmasını tavsiye ederim.