Puan vermedi·144 syf.··
2024 11. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 12 Ekim 2024 13:54
Harika bir kitaptı. Okurken nefesimi tuttum, sanırım hiç bitmesin diye. Zaman zaman gözlerimden yaşlar süzüldü. En etkilendiğim değer “Umut” tu. Hepsi birbirinden güzel anlatılmış. Bir öğretmen olarak çocuklarıma okutacağım ilk sırayı alan eserlerden biri oldu. En kısa zamanda “İyilik Timi” ne dahil olacak nice üyelere demek istiyorum. Ve son olarak tüm öğretmenlerimiz akademik başarıyı değil “iyi insanlar” olmamızı önemserdi. Bu en önemli bakış açısı. Metin Özdamarlar İyilik Timi
İyilik TimiMetin Özdamarlar · Timaş İlk Genç Yayınları · 2024984 okunma
·
221 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.