Harika bir kitaptı. Okurken nefesimi tuttum, sanırım hiç bitmesin diye. Zaman zaman gözlerimden yaşlar süzüldü. En etkilendiğim değer “Umut” tu. Hepsi birbirinden güzel anlatılmış. Bir öğretmen olarak çocuklarıma okutacağım ilk sırayı alan eserlerden biri oldu. En kısa zamanda “İyilik Timi” ne dahil olacak nice üyelere demek istiyorum.
Ve son olarak tüm öğretmenlerimiz akademik başarıyı değil “iyi insanlar” olmamızı önemserdi. Bu en önemli bakış açısı. Metin Özdamarlarİyilik Timi
İyilik TimiMetin Özdamarlar · Timaş İlk Genç Yayınları · 2024984 okunma