Kitabın akıcılığı müthişti. 2,5 saatte tek oturuşta bitirdim. Enzo'ya kitabın yaklaşık %70-80'inde sövmüş olabilirim. Yine de sonunda affettim :). Katilin o kişi çıkması sanırım çok inandırmadı beni bilmiyorum tatmin olmadım sanırım. Yine de kitap kesinlikle okunmaya değerdi.