Okuduğum çoğu incelemenin aksine beklentilerimin altında olan bir kitap oldu. Hikayenin Henry’nin üzerinden ilerlemesi kitaba daha derin bir anlatı katardı fikrimce. Kesinlikle akıcı bir kitaptı. Altını çizdiğim çok yer oldu, güzel sözlerle,alıntılarla doluydu. En sevdiğim karakterler Francis,Richard ve Judy oldu. Bunny ölmeli miydi yoksa ölmemeli miydi? Bu soru aklıma çok takıldı. Yaptıklarından,düşüncesiz davranış ve sözlerinden dolayı sevmediğim bir karakterdi ama sonlarda düşünesiz sözlerinin doğru olduğunu öğrenmem ona olan sevgisizliğimi sorgulattı. Henry’nin vahşileşmesini ,dengesizleşmesini ve hastalıklaşmasını görmek çok garipti. Kitap boyunca kimin yalan söyleyip söylemediği kimin iş çevirip çevirmediğini anlamaya çalışmak beni çok gerdi. Keşke en başta yaptıları canice şeyin cezasını çekselerdi.