Polisiye roman seven biri olarak çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ahmet Ümit okumaya başlayacaksanız bu kitaptan başlamayın bence. İstanbul hatırası veya Beyoğlu Rapsodisi çok daha güzel ve sürükleyici kitaplar. Bu kitap da sürükleyiciydi ama diğer kitaplarından aldığım zevki alamadım ayrıca sonu beni pek şaşırtmadı. Katil olabilecek o kadar kişi varken konunun bambaşka birine bağlanmasına üzüldüm. Ayrıca kitaptaki gezi parkı olaylarındaki eylemcilerin güzellenmesi, devletin polisin kötülenmesi hiç hoşuma gitmedi ve hikayenin ortasında çok çiğ kalmış oturmamıştı bence.