Kitabı çok beğendim. Sevgili Şermin Yaşar’ın kalemine sağlık. Bir insanın ruh halindeki sızıyı, manayı hissedip hissettirerek kaleme dökmek derin saygıyı hak eden yetenektir. Öncesinde hepsine kızıp, kitabı bitirdiğinizde hiçbirine kızamıyorsunuz. Ne yalan söyleyeyim aslında Kazım amcaya kızdım yemişin naneyi üç insan Ödemiş bedelini ne dim sana. Emin sana dicek lafım çok ama diyesim yok. Sen ne delikanlı, sen ne adammışsın be Ethem…. Nurten’le biraz dengede kalsan çok mutlu olacaktın ama sonunda sanki sen de farkettin sanki sen de kalmaya çabalayacaksın. Ekrem, anne sözü dinlemek insana peygamber hırkası giydirir. Sen ananın rızasını almamışsın ne analığı yapmış diyorsun amaaaaa o iş öyle değil. Senin iki yakan bi araya gelir mi? Gelmez. Burnun işte böyle çıkmaz anladın sen. Hülya ve Nurten sizi kucaklıyorum sımsıkı sarılıyorum. Nurten seni daha çok sıkabilirim. Kitabı bitirdim bitti değil bir süre daha yaşarsınız benimle. Valla miskin bi günüm geçsin şöyle okurken dinleneyim diyorsanız alın okuyun. Sonra bana dua edersiniz. Tabi yazara da edin kaleminden dökülecek daha çok kelimelere ihtiyacımız var