Puan vermedi·120 syf.··Beğendi
· Kitabı okumadan önce Nietzsche ye şu soruyu sorun Nietzsche sen kimsin ve sonra okumaya başlayın Nietzsche bu kitapta sadece kendini tanıtır neden bu kadar zeki olduğunu neden bu kadar bilge olduğunu nasıl böyle iyi kitaplar yazdığını bu kitabı yazmasının sebeplerinden biri de Mehdi ilan edilme korkusu zaten bu kitapdada bundan bahseder der ki:Benim Mehdi olmak gibi bir amacım yok Mehdi olucağıma serseri olurum belki de serseriyimdir....