Spoi içerir!
Vasily'nin para hırsının, Vasiliy'i ve Nikita'yı felakete sürmesini işliyor.
Efendi Vasily, ormanlık bir alanı başkalarına kaptırmamak için kar kış demeden yola koyulmak ister. (Rusya da işler hep böyle olabilir ama fırtınasız gündüzler çöpe girmedi ya :) ) Eşinin ısrarı ile uşağı Nikita'yı da yanına alır ve yola koyulurlar. Bir kaç kez yollarını kaybedip bir köye saparlar ama Vasily ısrarla tekrar yola çıkmak ister. Ardından Vasily'nin para hırsı yerini birini yaşatma arzusuna bırakır.
Tavsiye ederim.