Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 14 Ekim 2024 23:50 Bir oturuşta okunmalık bir kitap. 6 ile 7 arasında puanlayabilirim. Marquez den ilk olarak “yaprak fırtınası” nı okumuştum ve çok sıkılmıştım. Ona göre daha akıcıydı. Albaya genel olarak üzülüp, sonlara doğru kızdım :/ Ülkesi uğruna savaşarak yaptığı hizmetlerin karşılıksız kalması gerçekten üzücüydü.