·517 syf.····Okunma: 15 Ekim 2024 17:07 Günlük hayatın hengâmesinde okuma süresi uzadıkça uzayan bir roman, fakat geç bitirdiğim için de hayıflandığım bir kitap oldu :) Kitabı okurken araya mesafe girse dahi, karakterler ve konunun akışı aklımdaydı, bu yüzden çabuk adapte oldum ve hakkını yememek lazım kitap da sürükleyiciydi.
Kitapla ilgili sadece şunu söyleyebilirim Martin Eden’ın (çok emek veren ve süreci sonuna kadar yürüten bir insanın) anlaşılamaması ve değerinin çok sonralarda bilindiği(!) Kitabın gidişatı aslında bize Martin Eden’ ın sonunu inceden inceye gösteriyordu. Çok beğenerek okuduğum bir kitap oldu, kesinlikle tavsiye ederim. Abartıldığı kadar varmış :)
#MartinEden